در مورد افزایش عضو کانال های تلگرام در قسمت قبل مروری داشتیم در مرود آن چه اتفاق افتاده است.
در این مقاله به راهکارهای عملی تری در این مورد اشاره خواهیم کرد.

افزایش عضو کانال های تلگرام – قسمت دوم:
با وجود اینکه موضوعات مختلف در تلگرام بصورت طیفی پیوسته بوده و قابل دسته بندی مشخص نیست با این حال امروزه بطور کلی کانالها درسه مجموعه دسته بندی می شوند:

۱- کانالهای تبادلی:

این کانالها از ابتدا با تبادلات رشد کرده اند و هم اکنون نیز وابسطه به تبادلات اند و در صورت عدم تبادل ریزش شدیدی خواهند کرد. از ویژگی های این کانالها مقدار اعضای بالا، مقدار بازدید پایین و پایین بودن میزان بازدهی تبلیغ در این کانالها است (بدلیل عادت اعضای کانال با انواع بنر ها و نیز مشترک بودن کاربران این کانالها با بسیاری از کانالها دیگر بدلیل تبادلات زیاد).

این کانالها در صورت فروش با وجود اعضای زیاد، بدلیل بازدید پایین به نسبت قیمت پایینتری دارند. وفاداری کاربران این کانالها بسیار پایین و نارضایتی بسیار بالا و در نتیجه ریزش چنین کانالهای زیاد است.

 

۲- کانالها غیر تبادلی:

این کانالها تا حد زیادی از طریق تبلیغ و یا انتشار پستها رشد کرده اند و فاقد تبادلات می باشند.
میزان بازدید کانالها بسیار عالی و بازدهی تبلیغات این کانالها مناسب است و البته قیمت کانالها در صورت فروش بسیار بالا است.

(تعداد این کانالها انگشت شمار است و بالطبع امکان خرید این کانالها با توجه به تعداد کم آنها کم است).

این کانالها در نزد کاربرانشان بسیار محبوب اند و کاربران آنها بسیار به کانال وفادار اند و این وفاداری علاوه بر کاهش ریزش موجب چک شدن کانال توسط اکثر کاربران و در نتیجه بالا بودن میزارن بازدید پستها و بالا بودن انتشار پست ها می شود.

۳- کانالهای کم تبادل:

این کانالها مشابه کانالها غیر تبادلی هستند ولی با توجه به سیاست گذاری مدیران کانال، جلوگیری از ریزش یا رشد سریعتر و هزینه بالای نگه داری کانال با تبلیغات و … به مقدار محدودی تبادل دارند.

این کانالها با وجود داشتن اعضای بالا و بازدید خوبی نیز دارند و بازدهی تبلیغات در آنها نیز مناسب است.

در این کانالها کاربران تا حد زیادی از کانال راضی اند و البته با توجه به تبادلات کم و تبلیغات دیگر (که از نظر کاربران همه تبلیغ محسوب می شود) تعدادی از کاربران ناراضی و ریزش پایین دارند.

 

*یک استثنا:

کانالهای غیر اخلاقی با وجود تبادلات بسیار بدلیل اینکه در بنرهای تبادلی از عناوین غیر اخلاقی استفاده میکنند، دارای بازدید بالایی هستند (زیرا تعداد زیادی کاربر روزانه وارد کانال شده و از پستها بازدید کرده و کانال را ترک میکند)

 

جواب به سوال اصلی:

شما امروز به برای افزایش عضو کانال های تلگرام خود دو راه پیش روی دارید:

✅یک کانال اماده بخرید (در اکثر موارد بازدید خوبی ندارند و اگر دارای بازدید خوبی باشد بدلیل درامد زیاد، قیمت بسیار بالایی دارد)

✅از ابتدا با هزینه کردن یک کانال از صفر رشد دهید (که البته با توجه به کاهش بازدهی تبلیغات بسیار هزینه بر و نیز زمانبر است)

 

آنچه ما مشاهده نموده ایم و چندین مورد آن در تلگرام مشاهده شده است، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در تلگرام جهت رسیدن به یک کانال با بازدید خوب در سریع ترین زمان و افزایش عضو کانال های تلگرام مورد زیر است:👇

باتوجه به اینکه هزینه های خرید یک کانال کمتر از هزینه افزایش عضو کانال های تلگرام  با رشد دادن آن کانال می باشد پیشنهاد می شود علاقمندان به کار در این فضا بخشی از سرمایه خود را صرف خرید یک کانال کرده و بخشی از آن را نیز صرف تبلیغات آن کانال و بهبود میزارن بازدید آن کانال برای افزایش عضو کانال های تلگرام نمایند.

بسته به موضوع کانال، میزان سرمایه خریداران و بسیاری عوامل دیگر اینکه چه مقدار از سرمایه صرف خرید کانال و چه مقدار صرف بهبود بازدید آن کانال شود متفاوت است

با این حال پیشنهاد ما به دوستان صرف ۶۰% از سرمایه جهت خرید و ۴۰% آن صرف تبلیغ و بهبود بازدید کانال است.

 

✨ موفقیت از آن کسی است که بهترین خرید را (از نظر موضوع کانال، بازدید و قابلیت رشد) داشته باشد

و در مرحله دوم با انتخاب استراتژی های تبلیغی مناسب و بنر تبلیغی غیر تکراری و جذاب در زمینه موضوع کانال، به بیشترین بازدهی با کمترین هزینه جهت افزایش اعضا و بهبود بازدید کانال خریداری شده بپردازد

و نهایتا کابران جذب شده را با پست های جذاب و عدم اذیت کردن کابران با تبادلات خسته کننده و تبلیغات غیر واقعی حفظ نماید.

در واقع با جذب کاربر واقعی با بنری مرتبط با کانال شما و نیز پستهای جذاب و پرهیز از پست ها و تبادلات و تبلیغات نامناسب، آزار دهنده وفاداری کاربران خود به کانال را افزایش دهید و کانال مد نظر را به یک کانال کم تبادل یا غیر تبادلی تبدیل نمایید.

-تهیه شده توسط انجمن ادمین ها


نظر شما ....