اینفلوینسر مارکتینگ  (Influencer Marketing ) در ایران +‌لیست کامل اینفلوینسرها

اینفلوینسر مارکتینگ  چیست‌ ؟

اینفلوینسر مارکتینگ بازاریابی از طریق چهره های تاثیرگذار یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی در سال ۲۰۱۷ می باشد و البته مبحث نو یی در ایران می باشد.
در این روش چهره های محبوب و مشهور اقدام به تبلیغات و تولید محتوای برندها و کسب و کارها می نمایند.
اما آیا اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران هم به مانند کشورهای دیگر رونق دارد؟!
در ایران اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر در شبکه احتماعی اینستاگرام معنا پیدا می کند.
اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور بستر مناسبی را برای چهره های مشهور و نیز افرادی که در زمینه های مختلف دارای هنر یا ویژگی خاصی می باشند را فراهم نموده است.

 

 

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوینسر فردی می باشد که بواسطه ی ویژگی خاصی دارای هواداران و دنبال کنندگان بسیاری می باشد.
این فرد می تواند یک عکاس ، خواننده ، بازیگر ، مدل ،‌بلاگر ، واینر ( کمدین ) ،‌سرآشپز ، ورزشکار و …. باشد.

البته در ایران افرادی با نام شناخته شده ی شاخ های مجازی یا شاخ های اینستاگرام هستند که از نوع افراط در سبک زندگی تفریحی و یا به اصطلاح لاکچری دارای طرفداران زیادی شده اند و بسیاری از برندها اعم از برندهای مد و پوشاک و رستوران و پزشکان و … بدلیل تاثیرگذاری فراوان این چهره ها بر روی موج سازی در قشر جوان به آن ها سفارش تبلیغ به صورت مستقیم می دهند.

 

انواع ارائه دهندگان  اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

  • آژانس های تبلیغاتی :
    آژانس های تبلیغاتی بسیاری در ایران که خدمات بازاریابی و تبلیغات آنلاین و آفلاین را انجام می نمایند در کنار سرویس های خود اقدام به ساخت و انتشار تبلیغات توسط چهره های مشهور می نمایند.نکته : آژانس های تبلیغاتی اینفلوینسر مارکتینگ  را در کنار سایر پکیج ها و خدمات تبلیغاتی خود ارایه می نمایند و به صورت یک سرویس جداگانه و تخصصی تمرکزی بر روی آن ممکن است نداشته باشند.

 

  • ادسنسور :
    ادسنسور اولین بستر تبلیغات تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی می باشد که influencer marketing را بصورت تخصصی و رسمی در ایران پیاده سازی نموده است.
    ادسنسوریا با تجربه ی بسترهای هوشمند تبلیغات در شبکه های اجتماعی اعم از تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و همچنین ارتباطات خوب با چهره های مطرح اینفلوئنسر مارکتینگ را بصورت تخصصی و هوشمند در ایران آورده است.

 

 

اینفلوینسر مارکتینگ  به روش ادسنسور چگونه است؟

چهره های محبوب در ایران در اینستاگرام فعال می باشند پس اینفلوینسر مارکتینگ در اینستاگرام معنا پیدا می کند.

از طرفی اگر بخواهید کمپین های تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید از آن جا که شبکه اجتماعی عکس و فیلم محور اینستاگرام مدت زیادی است فعال است پیج های پر تعداد اکثرا اشباع شده میباشند و از آن بازدهی و نرخ درگیری بالا برخوردار نیستند

 

در نتیجه برای تبلیغات در اینستاگرام بهترین راهکار از دید ادسنسور اینفلوینسر مارکتینگ  می باشد. البته صفحه هایی هستند که از دید ادسنسور همچنان دارای بازدهی بالا بواسطه تولید محتوای دسته اول می باشند که قطعا جزو ناشرین تبلیغات در اینستاگرام قرار دارند و به نحوی اینفلوینسر می باشند.

 

 

دسته بندی اینفلوینسرهای ادسنسور چگونه است؟

ادسنسور در دسته بندی های مختلف موضوعی اینفلوئنسرهای خود را تقسیم بندی نموده است.

اینفلوئنسرها در حوزه های مختلفی اعم از  اینفلوینسرهای آشپزی و سرآسپزان ٫ مد و فشن ٫‌ لایف استایل و سبک زندگی ٫ عکاس ها ٫ ورزشکاران ٫‌سفیران برندها ٫‌ موزیسین ها ٫ کمپین ها و واینرها و … تقسیم بندی شده اند.

 

نوع دیگر دسته بندی اینفلوینسر مارکتینگ در ادسنسور بر حسب تولید محتوا (فیلم و عکس )  توسط آن ها و یا صرفا انتشار موضوع برندها می باشد.

بدین معنا که برخی از آن ها صرفا با سبک خود اقدام به تهیه محتوا و متن تبلیغاتی می نمایند و برخی دیگر نیز همان بنر و محتوای آماده شده  ی برند ها را انتشار می دهند.

 

چرا ادسنسور؟

ادسنسور اولین و تنها فعال تبلیغات هوشمند در شبکه های اجتماعی می باشد که به واسطه ی همکاری های متعدد با برندهای بزرگ تجربه های غنی ای در راستای بازدهی هر چه بیشتر کمپین ها و اتصال هوشمند مرتبط کمپین به اینفلوینسرهای بالقوه دارد موضوعی که باعث می گردد تبلیغات اینفلوینسر مارکتینگ  بصورت موثرتری منتشر گردد

از طرفی ادسنسور تنها برند معتبر در این فضا می باشد که بصورت تخصصی بر روی اینفلوینسر مارکتینگ تمرکز دارد و اینطور نیست که InfluencerMarketing تنها یکی از سرویس های متفرقه کمپانی ادسنسور باشد .

نکته مهمی که بایست در اینفلوئنسر مارکتینگ مد نظر قرار داد همگن بودن و متناسب بودن چهره ی مشهور مورد نظر از لحاظ زمینه فعالیت و جنس کاربران با موضوع کمپین و برند شماست . اینجاست که تمایز ادسنسور رخ می دهد . ادسنسور بواسطه تعدد همکاری با برندهای مختلف در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ به خوبی از اینکه چه برندی با کدام چهره می تواند رشد کاربر را تجربه نماید آگاه است.

برای هرگونه مشاوره و مشاهده نمونه کارها می توانید به قسمت تماس با ما سایت رجوع کنید.

همچنین اگر میخواهید صفحه خود را در به عنوان یک پیج ثبت نمایید به زودی در وبسایت بازدیدفا این امکان برای شما قابل ارایه می باشد.

ادسنسور با برند اولیه بازدیدفا به زودی در جشنواره وب ایران به عنوان برگزار کننده بهترین کانال های تلگرام و صفحه های اینستاگرام سورپرایز جدیدی را برای شما خواهد داشت پس منتظر نمونید و کانال تلگرام ادسنسور رو با کلیک بر روی اینجا دنبال نمایید.

اگر هم میخواهید از آخرین اخبار اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باخبر باشید پیج زیبای اینستاگرام ادسنسور را از دست ندهید و با آن بروز باشید.
برای مشاهده صفحه اینستاگرام ادسنسور اینجا کلیک نمایید.

 

 


نظر شما ....