مقدمه:
تبلیغات در جایی موثر است که مردم حضور بیشتری داشته باشند، به همین دلیل تلگرام به عنوان پرجمعیت ترین مکان ایران بهترین فضا برای معرفی کسب و کار می باشد. اما چگونه و توسط چه کسی بسیار مهم است. در این مقاله نگاهی به فعالین تبلیغات در تلگرام انداخته ایم تا شاید با شناخت بیشتری قدم به یکی از موثرترین فضاهای تبلیغاتی کشور برداریم.

 

  1. ادمین های تلگرام:
    معایب:
  • خیلی از ادمین ها به دلیل تعدد پیام جواب شما را نمی دهند و در نتیجه برنامه ریزی کمپین شما به هم می ریزد.
  • شما توانایی هماهنگی یک کمپین بزرگ و هماهنگ شده در ده ها کانال را نخواهید داشت.
  • بیش از ۱۲ مدل کیفیت متفاوت در بازدید توسط ادمین ها وجود دارد که به دلیل عدم تجربه و تخصص ممکن است کم کیفیت ترین آنان نصیب شما گردد.
  • شما صرفا انتشار تبلیغ خود را به ادمین ها می سپارید و از حق هرگونه مشاوره قبل از کمپین محروم خواهید بود.
  • شما به همه ی کانال های تلگرام و همچنین شرایط بازدهی موجود تبلیغ در کانال تلگرام آگاهی کامل ندارید.

 

  1. گروه های گسترده تبلیغات در تلگرام:

گروه هایی هستند که در تلگرام تبلیغات گسترده انجام می دهند.

معایب:

  • بازدید در مقیاس کم را انجام نمی دهند.
  • بدلیل اینکه هر کانالی با هر تعداد، جمعیت و هر کیفیتی فارغ از اینکه چقدر در طول شبانه روز تبلیغ می گذارند، می تواند در گروه های گسترده شرکت نماید. بنابراین کیفیت کانال آنان مورد ضمانت نیست.
  • عدم انتخاب دسته بندی خاص
  • گزارش دهی ضعیف و غیر شفاف پس از تبلیغ : این موضوع مخصوصا برای برند های معتبر بسیار آسیب زا می باشد. چرا که گزارش دهی آنلاین و شفافی وجود ندارد.
  • دستی بودن هماهنگی، ارسال، ساخت سفارش و تبلیغ.

 

  1. وب سایت های تبلیغات در تلگرام:

وب سایت های بسیار زیادی در حال حاضر وجود دارند که مدعی و انجام دهنده ی تبلیغات در تلگرام می باشند.

 

معایب:

  • برخی از این وبسایت ها بعضا توسط اشخاص در خانه راه اندازی شده و شرکتی معتبر با مجوز های رسمی اطمینان بخش نمی باشند.
  • متاسفانه تعداد زیادی از این وب سایت ها دنباله رو رهبران این فضا بوده و صرفا خدمات را کپی برداری نموده و در نتیجه در مقام عمل با کیفیت کم اجرا می نمایند و یا سرویس های مسدود شده و فاقد کیفیت را ارایه می نمایند.
  • برخی از این وب سایت ها فاقد گزارش دهی شفاف و مطلوب و داشبورد حرفه ای و شفاف می باشند.
  • برخی از وب سایت های مزبور در اجرا و هماهنگی تبلیغات به صورت دستی و سنتی عمل نموده و بواسطه تجربه کم کمپین های برند های بزرگ را خراب می نمایند.

 

  1. ادسنسور

ادسنسور با برند اولیه بازدیدفا اولین فعال تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، علی الخصوص کانال تلگرام می باشد. که کار خود را در مهرماه ۱۳۹۴ آغاز نموده است.

ادسنسور صرفا یک وب سایت انجام دهنده تبلیغات نمی باشد، بلکه یک مشاور، مجری، بستر و کمپانی حرفه ای با دید فعالیت بین المللی و تحت حمایت بزرگترین فعالین جامعه آی تی کشور است.

 

تبلیغ شما در ادسنسور بصورت کاملا سیستماتیک و توسط هوش مصنوعی برنامه نویسی شده ابداع شده توسط خود ادسنسور انجام می پذیرد.

 

شما به راحتی می توانید از تجربه بیش از ۱۲۰۰ کمپین اجرایی در ادسنسور نهایت استفاده را برده و مشاوران ادسنسور برای بازدهی هر چه بیشتر کمپین های تبلیغاتی شما در شبکه های اجتماعی آمادگی انتقال دانش و تجربیات همکاری با برند های بزرگ را دارند.

 

تبلیغات شما به صورت هدفمند و بر مبنای هدف کمپین بارگذاری می گردد و در نهایت شما یک داشبورد حرفه ای گزارش گیری آنلاین از وضعیت تبلیغ خود مشاهده خواهید نمود.
ادسنسور نه تنها تبلیغات در کانال های تلگرام بلکه تبلیغات به روش اینفلوینسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام  را هم برای شما به همراه دارد.

 

ادسنسور در راستای مسئولیت های خود سامانه ی رایگان مدیریت شبکه های اجتماعی را نیز برای مشتریان خود قرارداده است .
اگر می خواهید از جدیدترین روش های پربازدید تبلیغات در شبکه های اجتماعی لذت ببرید، و مانند سایر برندهای بزرگ از تجربه موفقیت آمیز ادسنسور استفاده نمایید وارد سایت زیبا و جالب ادسنسور شوید.

 

 


نظر شما ....