قیمت تبلیغات در تلگرام و مابقی شبکه های اجتماعی چقدر است؟

تعرفه تبلیغات در شبکه های اجتماعی

از آن جا که ادسنسور مبدع انواع روش های جدید تبلیغات در شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام ٫ اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ می باشد لذا تعرفه ها ٫‌لیست قیمت ها و مدل های مختلفی از محاسبه بودجه بندی تبلیغات در شبکه های اجتماعی تدوین شده است.

 

  1. قیمت تبلیغات در تلگرام

    • نحوه محاسبه تعرفه تبلیغات بر حسب بازدید

    • لیست قیمت تبلیغات در تلگرام بر حسب پکیج

    • نحوه محاسبه قیمت تبلیغات در تلگرام بر حسب انتخاب کانال

  2. هزینه تبلیغات در اینستاگرام

    • نحوه محاسبه تعرفه تبلیغات بر حسب پست ۲۴ ساعته

    • لیست قیمت تبلیغات بر حسب پکیج

  3. تعرفه اینفلوینسر مارکتینگ

    • لیست قیمت تبلیغات بر حسب هر اینفلوینسر

    • نحوه سفارش بر حسب بودجه

 

 

۱-الف – قیمت تبلیغات در تلگرام : نحوه محاسبه تعرفه تبلیغات بر حسب بازدید

قیمت تبلیغات در تلگرام : در این مدل شما می بایست بودجه مد نظر برای تبلیغات در کانال های تلگرام را وارد نموده سپس با توجه به سه عامل زیر میزان بازدید تقریبی توسط وبسایت به صورت آنلاین محاسبه و نمایش داده می شود.

  • یک- میزان بودجه : هر چقدر بودجه شما بیشتر باشد بالطبع بازدید بیشتری برای شما لحاظ می گردد.
  • دو – دسته بندی های موضوعی انتخابی :‌ هنگامی که شما کمپین خود را می سازید به شما درخواست نمایش تبلیغ در دسته بندی های مختلف داده می شود ٫ مثلا دسته بندی های بانوان ٫‌خبری ٫ سرگرمی ٫‌ فیلم و کلیپ و ….

سه – انتخاب هدف کمپین : مهم ترین عامل تاثیرگذار در تعرفه انتخاب هدف کمپین میباشد . در اصل روش ادسنسور برای بازدید در کانال های تلگرام بر مبنای هدف کلیدی کمپین شما  و یا به اصطلاح KPI کمپینتان می باشد .

  • ادسنسور سه هدف اساسی را در اختیار شما می گذارد که هرکدام تاثیر متقاوتی بر میزان بازدید را می گذارند.

خبررسانی و پخش ویدیو : که به صورت نیتیو و مستقیم از کانال ها منتشر می گردد

معرفی برند و آگاهسازی

افزایش عضو و رشد نرخ کلیک : که در قالب پست های با کیفیت تر و ارسال توسط ناشرین منتخب ارایه می گردد.

 

لیست فیمت تبلیغات در تلگرام

قیمت تبلیغات در تلگرام

برای سفارش کافیست اگر ثبت نام نموده اید بر روی دکمه ساخت کمپین جدید بزنید و یا ثبت نام نمایید.

 

۱-ب – قیمت تبلیغات در تلگرام :لیست قیمت تبلیغات بر حسب پکیج

کافیست به لینک مربوطه مراجعه و بر حسب پکیج انتخابی سفارش دهید. (این خدمت به زودی برروی سایت قرار می گیرد )
اما برای چه کسانی این روش مناسب است . آن دسته از کسب و کارهایی که یکی از خصوصیات زیر شامل حال آن ها می شود :

  • به خوبی با نحوه تبلیغات در تلگرام آشنا هستید
  • قصد تبلیغات بصورت گسترده دارند
  • قیمت تمام شده برایشان از هرچیزی بیشتر اولویت دارد
  • قصد تبلیغات تنها در دسته بندی خاصی دارند
  • قصد معرفی برند خود را دارند

 

 

۱-ج – قیمت تبلیغات در تلگرام :نحوه محاسبه تعرفه تبلیغات بر حسب انتخاب کانال

در این روش شما کافیست بر روی نام کانال مورد نظر برای تبلیغ کلیک کرده و تعرفه های آن را بر حسب شرایط هر کانال مشاهده نمایید.

(این خدمت به زودی برروی سایت قرار می گیرد )

 

۲-هزینه تبلیغات در اینستاگرام

الف- نحوه محاسبه تعرفه تبلیغات بر حسب پست ۲۴ ساعته :

  • این روش بر حسب وارد کردن بودجه شما می باشد . بدین معنا که بر حسب بودجه شما در پیج های اینستاگرام تبلیغ می گردد. اما این بودجه بر چه مبنا و معیاری پرداخت می گردد :

نوع دسته بندی پیج های انتخاب شده

انتشار پست ۲۴ ساعته در دسته بندی های مدنظر

(این خدمت به زودی برروی سایت قرار می گیرد )

 

ب – لیست قیمت تبلیغات بر حسب پکیج :

  • کافیست به لینک زیر مراجعه نموده و بر حسب پکیج انتخابی سفارش دهید. این پکیج ها بر اساس پارامترهای زیر طراحی شده است:

بر اساس دسته بندی موضوعی پیج ها

بر حسب هر یک میلیون فالوور پیج های نمایش دهنده

انتشار پست ۲۴ ساعته در صفحات مزبور

(دقت کنید ک تعداد پیج ها تقریبی است و تعهد ادسنسور بر مبنای هر یک میلیون فالوور می باشد )

برای سفارش کافیست به قسمت پکیج ها مراجعه نمایید.

۳- تعرفه اینفلوینسر مارکتینگ

الف – لیست قیمت تبلیغات بر حسب هر اینفلوینسر :

 

ادسنسور برای انتخاب راحت تر اینفلوینسرها توسط کسب و کارها هر اینفلوینسر را در موضوعات مختلف گزینش و با تقسیم آن ها به دو نوع عادی و ویژه یک روش پکیجی برای ساخت کمپین اینفلوینسرمارکتینگ ایحاد نموده است. شما کافیست هر پکیجی را که برای برند خود مناسب می دانید انتخاب نموده و تبلیغات خود را به روش بازاریابی تاثیرگذار آغاز کنید.

 

 

 

ب-نحوه سفارش بر حسب بودجه

در این روش شما بودجه مورد نظر را برای اینفلوینسر مارکتینگ اعلام نموده و همچنین موضوعات فعالیت های اینفلوینسرها که به جامعه هدف مورد نظر شما نزدیک می باشند نظیر :‌سراشپز – عکاس – مد و فشن – هنری – کمدین و ….  سپس بر حسب بودجه اعلامی و موضوع فعالیت به شما اینفلوینسر معرفی می گردد.

برای مشاوره و سفارش کافیست به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.


نظر شما ....